måndag 20 januari 2014

Förstört tandställningen igen..

Blir så trött på mig själ, jag vet ju att man ska vara försiktig med tandställningen men självklart struntar jag i det. Bet av en bit blockchoklad och på något vis drog jag lös bandet på näst sista tanden i underkäken så nu sitter det typ två mm högre upp än det borde.. suck.

Jaja, ringde folktandvården idag iallafall och bokade en ny tid för tandutdragningen, fick tid den 20 februari. Så nu måste jag ringa kliniken i Falun och kolla med dem om det är okej, de ville ju att de tänderna skulle vara borta när jag ska dit 10 februari för att dra ut visdomständerna. Usch vad läskigt, dra ut vanliga tänder är väl okej, visst det gör väl ont men man står ut iallafall. Men jag har hört att det är fruktansvärt att dra ut visdomständerna.. Dom har ju inte ens dykt upp på mig än..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar